Dlaczego ludzie zachowują się inaczej w internecie niż w kontaktach twarzą w twarz?
Jakie cechy komunikacji online wpływają na zmianę zachowań?
W jaki sposób anonimowość w sieci wpływa na nasze emocje i psychikę?
Czym jest cyberprzemoc i jakie ma formy?
Co to znaczy zdrowe, zrównoważone korzystanie z internetu?
Na te i inne pytania szukali odpowiedzi uczniowie naszej szkoły wraz z rówieśnikami ze Słowacji,
realizując w dniach 19-23.05.2025 I część projektu V4 Gen Mini-Grants współfinansowanego z tzw. Grantów Wyszehradzkich (nr projektu 12430132).
Młodzież uczestniczyła w interaktywnych warsztatach tematycznych prowadzonych przez p. Jacka Kowalskiego w języku angielskim, zwiedziła ciekawe zakątki Polski, m.in. Kraków, Warszawę, Ojcowski Park Narodowy i Muzeum Wsi Radomskiej, a także integrowała się przy ognisku i na kręglach.
Przed nami czerwcowa rewizyta w zaprzyjaźnionej słowackiej szkole i realizacja II części przedsięwzięcia. Koordynatorami projektu są: p. Ewa Nowak i p. Urszula Król.




















