Wycieczka integracyjna

Uczniowie klas 1L1 oraz 1Pt wybrali się wraz ze swoimi wychowawcami oraz pedagogiem specjalnym na dwudniową wycieczkę do Wrocławia-Szklarskiej Poręby- Karpacza. 🚌

Odwiedziliśmy wrocławskie oceanarium oraz afrykarium. Przewodnik opowiadał nam różne ciekawostki o życiu zwierząt. Udało nam się zobaczyć pokaż sztuczek fok i ich karmienie. Podczas spaceru podziwialiśmy także dzikie gatunki zwierząt mieszkających w ZOO.🦭

Drugiego dnia wjechaliśmy kolejką linową na Kopę i przeszliśmy spacerem do schroniska pod Śnieżką (1602 m n.p.m.), która jest najwyższym i najbardziej charakterystycznym szczytem w Karkonoszach. Schodząc ze szlaku zatrzymaliśmy się przy Dzikim Wodospadzie, żeby odpocząć przed kolejnymi punktami w naszym planie wycieczki.🏞️

Po południu przeszliśmy spacerem do Świątyni Wang – stanowiącej największą atrakcję Karpacza. Powstała ona na przełomie XII wieku nad jeziorem Vang w południowej Norwegii, a jej konstrukcja wykonana jest bez użycia gwoździ. Wizytę w górach zakończyliśmy spacerem po Karpaczu.🚶

Najważniejszym aspektem naszego między klasowego wyjazdu była integracja. Bawiliśmy się wspaniale i na długo zapamiętamy ten czas.🫶